I'm tired of using technology

Asså det borde vara olagligt att sitta uppe såhär sent (observera att klockan är halv 2) och göra en labrapport! :O
Fast man kanske får skylla sig själv?

However... på lunchrasten idag hade jag en mysig konversation med Simon H (a.k.a. Sven). Vi pratade om hur tekniken påverkar oss människor i dagens samhälle (låter asboring jag vet) men det va faktiskt kul!
Tänk hur mkt vi använder oss av tekniken i vår vardag. T.o.m. NU använder jag det, HAHA!

Nevertheless så blir vi alltmer beroende av sajter som Facebook, playahead, twitter, lunarstorm och msn. Eller spel som ikariam, wow, farmville, e-republic.... osv. Känner du dig träffad? Jag med.

Oftast så föredrar vi en konversation på msn eller FB framför en riktig face-2-face snack. Man blir ju så nervös då! :O Då kan man ju inte gömma sig bakom dataskärmen.
Furthermore så tyckte vi att den här låten (som förövrigt var sommarens hit) passade riktigt bra:



Hmm... videon är ju lite.... barnförbjuden? Typsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0