Fysik B suger!

Hej alla läsare!

Låt mig börja med att säga... jag hatar fysik. That's right, I do it! Jag menar, vem gör inte det?
Det är så himla svårt och komplicerat och you name it. Fysik = ångest

Varför skulle just fysik B vara 150 poäng? Får man vg är det ju kört... Asså faaaan!
Jag försökte plugga lite fysik men efter att ha läst ca en halv sida (och inte fattat nåt) gav jag upp och tittade på tv istället. Asså man pallar fan inte! Vem fan bryr sig om centipretalskraften?!?!? +?&/*%#¤#"?=? (eller hur det nu stavas)

Jag förstår inte hur vissa i klassen lyckas få mvg i allt?!?!?!?! men JAG DÅ? Är jag sämre utvecklad? Dålig inlärningsteknik? Ouppmärksam på lektionerna? Eller bara allmänt sämst? :(

Nee nu går jag och sover och imorn när jag vaknar ska jag plugga fysik. Man får ju inte bara ge upp.



nån frivillig som vill köpa den här boken till mig? (a)


Kommentarer
Postat av: JAaaa där satt den!

"Jag förstår inte hur vissa i klassen lyckas få mvg i allt?!?!?!?! men JAG DÅ? Är jag sämre utvecklad? Dålig inlärningsteknik? Ouppmärksam på lektionerna? Eller bara allmänt sämst? :("



jaaaa världen går under om man inte har MVG i alla ämnen! HAr man inte 20,0 + alla meritpoäng så e de parkbänken som gäller!



Hört talas om DRIV?????.... vem som helst kan gå långt med G- i alla ämmnen! bara man brinner för NGT och har en DRÖM!



(så sluta skära dig själv och lev livet!!!)

2009-09-09 @ 20:05:40
Postat av: en som tänker med hjärnan

men ofta man kan bli läkare om man har G i alla ämnen?!?!? Har man en DRÖM så får man KÄMPA för den istället för o festa bort sitt liv o tro att "jag kmr gå långt för jag brinner för det jag vill bli". WTF? Does it even make sense?

2009-09-10 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0