Ordinary stuff

Jag satt nyss och lyssnade på Rihannas och T.I's låt "live your life" och påmindes om hur verkligen bra man har det. Jag menar tänk på de problemen ni haft senaste veckan, utan att generalisera så skulle jag vilja påstå att de inte varit större än att man känner att man har för lite kläder. Jag menar, vilket sort of community lever vi i egentligen? Helt sjukt!

Haha, hoppas ni inte blev rädda nu, jag har faktiskt en seriös sida också! En sida som verkligen tänker, en sida som vill debattera om samhällsfrågor och engagera mig i alla orättvisor i världen. 

Aja, vad har hänt idag då? Har varit i skolan, "in da school" :P, jag har åkt till min moster som fyllde år (ja vet, pinsamt att träffa sin släkt frivilligt, men jag hade faktiskt inget att göra, händer inte ofta)

By the way, många har frågat om numret till tjejen från youtube-klippet. Och till er kan jag meddela - sorry, jag har fått reda på att hon är upptagen!

By the way 2, kul att så många har hittat till vår blogg! Många vill se bilder på oss som driver bloggen, men då säger jag såhär: ingen hemlighet är spännande om det inte är en hemlighet längre... ;)

See yaa läääjjjtaaaa, aliigataaaaa!!!


Kommentarer
Postat av: Klara Vigglund

Jaa tjejen du har rätt! Man ska tänka mer på det vi faktiskt har och oftast underskattar :)



2009-04-01 @ 13:13:30
Postat av: Gabriella Björklund

Asså FYFAAAN va pinsamt o spendera tid med sin släkt! Har du inga vänner eller?!

2009-04-01 @ 13:14:52
URL: http://gabbiis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut modellbilder på min blogg från min senaste plåtning, kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)



www.abckarin.blogg.se

2009-04-01 @ 13:22:22
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: V

Hur är läget i stan då? :)

2009-04-05 @ 19:34:44
Postat av: R

Höhö det va soft ;)

2009-04-06 @ 00:54:43
Postat av: V

Påminn Te. om att hon ska fortsätta träna, och inte bara ligga å äta påskgodis dagarna och nätterna långa!

Haha Gabriella Björklund tycker också det är pinsamt att spendera tid med familj och släkt :) Eller är hon ironisk? :)

2009-04-08 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0