Inbakad sej

Idag när jag strosa omkring i korridorerna här på (torra? :P) Norra så la jag märke till en underlig sak. Ni kommer inte tro det! Det va fisk på självaste våffeldagen!!!

så nu undrar jag: varför, varför, VARFÖR?!
Varför får vi alltid inbakad sej på onsdagar? Vad har vi gjort för att förtjäna detta?
Höga betyg = äcklig sej? Är det nån mer än jag som inte förstår?

Aja nu ropar mamma att maten e färdig. Så ere o vara tonåring.... jobbigt men that's life.

See ya, don't wanna be ya, my brother from antoher motha! :)

<3

Kommentarer
Postat av: mr x

sej är mums! Mumsfilibaba! sej det sej! (komplicerad ordlek)

2009-03-25 @ 13:17:14
Postat av: Amelia

men guuuuuuuuuud!!! :O

2009-03-25 @ 21:20:41
Postat av: Liv Brandqvist

MEN GÖÖÖÖW VAFAN

2009-03-26 @ 09:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0